16 april 2012

Helgen

Två inlägg på rad blev detta. Om det förra var sorgligt så blir det här desto gladare.

Vill börja med att tacka så mycket för alla kommentarer jag får. Jag vet att jag inte har svarat er men jag läser alla och allt ni skriver stöttar mig enormt så fortsätta gärna skicka erat stöd!

Helgen har varit bra. På fredagen var vi på utflykt med mamma till Stora Skedvi. Vi besökte både Vikabröd, en grisfarm och en trevlig kombinerad inredningsbutik och café. Mamma bjöd både på lunch och middag i Säter och Lasse och Olle var glada och nöjda mest hela dagen.

Vi tittar på Vikabrödsbagarna

Lasse tittar på grisarna


Vi på mysigt fik i mysig butik ute på Vischan

På lördagen bjöd familjen Carlberg/Nilsson på en mycket god lunch; bland annat hembakt bröd och ungsstekt lax. Vädret var på topp och likaså hela dagen. Barnen lekte tillsammans och hade jätteroligt, inte ett bråk hörde vi på hela dagen. Otroligt vilken bra personkemi de har tillsammans. På kvällen blev det korvgrillning hos Karin och Ecke. Stort tack allihop för en mycket stärkande dag! Tack också för de gulliga presenterna (glittersnöret hänger i kökslampan till Olles stora förtjusning).

En liten bollibompadrake

Två glada lekkramrater. En drake och en liten Bamse...

...och en liten bebis. Olle bebis

Akta så jag inte äter upp dig...

och en liten björn på grillparty.

Igår kom Roger och Barbro på besök. Barbo lagade god mat och Roger sågade ned ett av våra äppelträd. Sedan dök mamma och pappa upp och stannade även de i några timmar. Lasse följde med farmor och farfar hem så honom skall vi åka och hämta i eftermiddag.

1 kommentar:

  1. Vad bra att du har hittat terapi i skrivandet, du gör det väldigt bra också, väldigt berörande. Skönt att se att ni ser framåt, mamma säger att Olle är sååå söt :) Så bilderna ljuger inte!
    Och Lasse ser ut som en riktigt stolt storebror :)

    Sköt om er!
    /Ann-Louise

    SvaraRadera