6 maj 2012

En prinsessa har fötts.

Idag vill jag gratulera min älskade syster Karin och hennes Erik som 15:40 idag blev föräldrar till en liten prinsessa. Hon väger 3570 g och är 49 cm lång. Jag har blivit moster för första gången och är så stolt och glad. Välkommen till världen lilla tösen. Dina kusiner väntar med spänning till ni kommer hem. När Lasse fick se bilden på Karin och prinsessan sa han: "Har ni berättat för Erik :-) "

Jag vill också önska min lille guldklimp Olle grattis på 2-månadersdagen.

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt!! Jag har blivit faster igen och det känns så otroligt roligt att hon äntligen är här. Söta prinsessan! Kram till er alla, /Emma

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag! En tjejkusin till Lasse och Olle på Olles tvåmånadersdag. Nu kommer ni ha ännu mer gemensamt med Karin och Erik. Era fantastiska barn och våra barnbarn. (Vi får verkligen hoppas att Erik vet om att han fått en dotter, så lasse slipper vara orolig för det.)

    SvaraRadera
  3. Grattis Moster Evelina! .. Hur störtskön är inte Lasse! ;)

    SvaraRadera