16 februari 2012

Mitt allra första inlägg

Redan februari 2012 och mindre än en vecka kvar tills jag fyller 30 år, dessutom 10 dagar kvar till mitt andra barn beräknas att födas. Jag hoppas att 2012 blir ett härligt år!

Men vi börjar väl med en liten resumé av vad som hände 2011!

Våren 2011 präglades av bröllopsförberedelser varvat med diverse sjukdomar.
I februari för ett år sedan ställde våra vänner och syskon till med möhippa respektive svensexa.




7 maj 2011, efter 10 år tillsammans blev Steffe äntligen min äkta man!
Bröllopet och festen efteråt kommer vi alltid minnas med stor glädje!


Sommaren bjöd på kortare semestertrippar i Sverige; Gävle, Stockholm och Göteborg. 



I September fyllde Lasse 2 år och fick bland annat en skottkärra i present!


2011 har vi också gått i väntans tider på ett syskon till Lasse.



I December månad firade Lasse lucia med sånguppträdande på dagis och jultomten kom både till Smedjebacken och Säter.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar