11 november 2012

Farsdag

Vi önskar alla pappor därute en trevlig farsdag!

Här hemma har vi firat pappa Stefan i lagom skala tycker jag och Lasse. Lasse gav honom en teckning och jag pimpade hans telefon med några väl valda.

Dessutom bakade jag och Lasse en tigerkaka medan Stefan tog en springtur. Kakan blev ganska misslyckad till utseendet visserligen men de kakorna brukar tendera att smaka desto bättre. 

Nu skall jag bjuda mina grabbar på fika här hemma. För er andra bjuder jag istället på några härliga bilder att bli glad åt. 

Så här brukar Lasse se ut efter att vi har bakat.
Chokladskägget påminner mig om
någon jag känner väl...

De här tre trollen känner jag däremot inte igen...

För att inte tala om monstret till vänster. Vem är han?

Farsdagspresenterna...

Pappan i trikåer blir glad åt kakan.
Den stolte bagaren ser upp till sin far.

3 kommentarer:

  1. Haha, vilka fantastiskt fina troll! Rolig bild :)

    SvaraRadera
  2. Man blir verkligen glad av bilderna :) Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Snyggingar är de även med mormors fula peruker och skräckmask. Det är bara bakgrunden som är gul och ful när bilden togs. Men nu är hyllan vit och väggen är jättesnygg med den nya fina randiga tapeten i vitt.

    SvaraRadera